Ben jij een 3-sterren levensgenieter?

Ik noem mezelf graag een 3-sterren levensgenieter. Waarom? Ik vergelijk het met een ***-hotel: je krijgt niet alle luxe en comfort zomaar in je schoot geworpen. Maar voor een redelijke prijs (inspanning) krijg je een behoorlijk resultaat.

Ik ben niet elke dag uitzinnig van vreugde, integendeel, eerder zelden. Maar ik probeer zo te leven dat ik elke dag tevreden kan zijn van wat ik bewust wel en bewust niet heb gedaan. De geheimen om tot die tevredenheid te komen, ontrafel ik elke dag een beetje meer  en ik deel ze graag met jou. Heb jij voor jezelf ook wegen tot tevredenheid ontdekt? Laat het me weten! En als het mag, publiceer ik jouw inzichten en ervaringen graag op imagic.be. Alvast bedankt! 🙂

§ Roel

Geef een reactie

