Wil jij ook van het leven genieten?

Ik alleszins wel. En ik vind dat niet evident in een leven dat gevuld is met verplichtingen die op hun beurt verdere verplichtingen meebrengen. Als werknemer is het ook niet altijd evident om echt het werk te kunnen doen wat je echt goed kan en echt graag doet. Laat staan dat je ermee kan verdienen wat je echt nodig hebt om zonder grote zorgen te leven.
Ik lees regelmatig inspirerende lectuur, en probeer daar voor mezelf praktische werkpunten uit te halen die mij helpen meer mijn eigen leven te “leiden” (en dus niet te “lijden”), en er vooral ook plezier en voldoening uit te halen.
Binnenkort vind je hier af en toe korte samenvattingen van deze boeken of artikels. Zo kan je zelf ook meteen aan de slag in je eigen leven, zonder alles zelf te moeten lezen. Of dan weet je tenminste of het de moeite is om te lezen.
Tot gauw!

Roel

Geef een reactie

